Чланови Управног одбора Дома здравља „Др Ђорђе Бастић“ подржали су предлог директора др Воја Вуковића да ова здравствена установа, у циљу бржег опоравка и подизања нивоа услуга, склопи уговор са београдском консултанском фирмом “Dil advisory”, која ће за потребе Дома здравља израдити програм санације и унапређења рада. На седници УО усвојена је и информација о примопрадаји дужности након именовања новог директора. Пре почетка седнице чланови УО минутом ћутања одали су почаст изненада преминулој колегиници др Ани Гион. 
  „Консултантска кућа ‘Dil advisory’ бави се проблематиком у здравству у целој Европи и Србији. Њихови клијенти су највећи здравствени центру Србији и ово је први пут да прихватају да се баве и установом примарне здравствене заштите и малом средином, као што је Србобран. Они ће прегледати наша документа, сагледати постојећу ситуацију и предложити мере како да поправимо стање у колективу, превасходно због пацијената и запослених. У помоћ стручњака из ове агенције располагаћемо са више информација и спремније дочекати сваку најављену промену у здравству, којих ће у наредним годинама бити много, и тако обезбедити предност и лакше проћи кроз реформе“, рекао је др Вуковић.
  Говорећи о раду Дома здравља он је истакао да је установу преузео са око 25 милиона динара дуга, али да је сада, након непун месец дана, дуг умањен за око четири милиона. „Недомаћинско пословање које је трајало годинама и стари дугови коче установу да брже напредује. Пресек стања у Дому здравља и Апотеци није рађен осам година, свако је радио како је хтео, мимо закона и правила, али то више неће моћи. Циљ ће нам бити да установа послује са четири или пет добављача, а не са 25, као у претходном периоду. Ни од овако великог броја добављача Дом здравља није имао корист. Општи интерес био је замењен личним интересима и то мора престати. Већ смо добили одличне понуде одређених фирми, међу њима су БГ фарм, Феникс, Југохемија и Велефарм, са роком плаћања од 120 дана и бонитетом од 20 одсто, што је корисно за Дом здравља. За добављаче који покажу добру вољу и желе сарадњу на коректан начин, наша врата су увек отворена, али ми не пада на памет да склапам уговоре да би неко добио службена путовања или поклоне, док фирма у којој сви радимо пропада“, најавио је др Вуковић и подвукао да ће у Дому здравља радити они који поштују законе и држе се интерних правила. „Биће доста новина, посебно пре организацији кућног лечења и хитне помоћи. Не можемо више дозволити да лекар изађе на терен са једном ташном, а да нема код себе дефибрилатор или опрему за реанимацију, док све то стоји у магацинима, покривено паучином. Не знам зашто то није коришћено и нећу ни тражити одговор на то питање, али ће се убудуће користити, јер је то обавеза“, рекао је др Вуковић.