Вишечлана делегација општине Србобран, на челу са председником општине Зораном Младеновићем, посетила је данас општину Инђија и упознала се са  основним правилима по којим функционише ова успешна локална самоуправа. Заједно са Младеновићем Инђију су постили Слободанка Градинац, заменица председника општине. Жељко Богојевић, председник СО Србобран, затим чланови Општинског већа Јован Туторов и Иштван Фењвеши, начелник Општинске управе Драган Шарчев, као и Гордана Ранков и Снежана Бајић из Одељења за јавне службе, управу и заједничке послове и Оделења за урбанизам, стамбено комуналне послове и заштиту животне средине.

„Данашња посета општини Инђија је на мене оставила врло импесиван утисак. Била сам пријатно изненађена и поред тога што сам доста тога чула о њиховом начину рада и функционисању. Срдачно смо дочекани и великодушно и професионално су нам презентовали рад колегијума на челу са председником општине. Такође, домаћини су нас упознали и са радом система '48 сати', на шта су поносни и то оправдано. Ово су наши први конкатки са инђијском локалном самоуправом, а надам се да неће бити и последњи. Разговарали смо на који начин у будућности треба продубити контакте и сарадњу две општине, како би смо и ми побољшали рад и квалитет услуга у нашој администрацији. Мислим да нам начин на који функционише општина Инђија може бити добар путоказ“, рекла је након посете Инђији Слободанка Градинац, заменица председника општине Србобран.

Делегација из Србобрана присуствовала је колегијуму председника општине Инђија на ком су представници неколико јавних предузећа поднели двонедељне извештаје о свим активностима којим су се бавили у наведеном периоду. Колегијуми на којим се разматра функционисање свих сегмената локалне самоуправе, предузећа, установа и целе заједнице се редовно одржавају и на њима одговорна лица упознају руководство општине о стању на терену и мерама које је потребно предузети.

Жељко Богојевић, председник СО Србобран, сусрео се са председником инђијског локалног парламента Александром Ковачевићем. „Однос према реду у Скупштини општине Инђија се разликује од нашег. Систем вођења СО је модернизован, сваки одборник има лап топ рачунар којим се могу водити и електонске седнице. Оно што смо видели добро није срамота преписати, па сам тражио и њихов Пословник о раду СО, како би оне ствари које убрзавају њен рад и подижу ефикасност и ми почели да користимо. Наши домаћини су исказали спремност да нам помогну у сваком тренутку, као и спремност да у нашој администрацији веома брзо имплементирају систем 48 сати“, рекао је Богојевић.

Јован Туторов, члан Општинског већа, посетио је и ЈП „Дирекција за изградњу града“. „Ово предузеће располаже најсавременијим пословним простором и у њему ради 26 особа, осам у оквиру паркинг сервиса и 18 у самом Дирекцији. Осим једног правника и двоје економиста, све су у питању инжињери, и зато, уверен сам, ова општина овако добро функционише. Примењују су најсавременији програми из Европе у свакој области, набавки и пројектовања, и утисци су веома позитивни. Долазићемо и даље и имамо обећање да ћемо добити помоћ од њих да се и ми слично организујемо“, рекао је Туторов.

Међу представницима општине Србобран нашла се и Снежана Бајић, шеф Оделења за урбанизам, стамбено комуналне послове и заштиту животне средине. Она је искористила прилику и упознала се са радом сличног одељења у инђијској локалној самоуправи, који је оценила веома ефикасним. "Јасно је да службеници овог одељења у Инђији имају велико искуство у пословима урбанизма и издавања дозвола, посебно јер имају веома развије индустријску зону. Постоје неке разлике у односу на начин организовања у нашој самоуправи, али смо разменили искуства и оно што је битно за развој и изградњу је планска документација која је уређена и на њој се све темељи", рекла је Бајић.

Током посете делегације општине Србобран присуствовала је промоцији „Система 48“, а уз посете појединим одељењима и јавним предузећима, обишла је и шалтер салу локалне самоуправе. О доласку гостију из општине Србобран јавност је известио и званични интернет портал општине Инђија. Текст о томе можете прочитати овде.