Српски  Magyar 

У току реконструкција улица у Турији

Са стварањем првих повољних услова за рад на отвореном, у Турији су почели опсежни радови на реконструкцији улица. Према плану, нову, комплетну, више километара дугу асфалтну подлогу добиће бројне улице и два паркинг простора у овом месту, а следе сличи радови и у Надаљу.

Овим поводом извођачке екипе на терену обишли су Радивој Дебељачки, председник Општине Србобран, Милена Аларгић, председница Скупштине општине Србобран, др Илија Газепов, члан Општинског већа, Милош Јовановић, председник Савета МЗ Турија, и Милан Срдановић, члан Савета МЗ.

"Започели смо један веома важан пројекат чије смо темеље поставили претходне године, а то је уређење улица у сва три насељена места. У првом кораку, поред радова на реконструкцији улица у Турији, радићемо и у Надаљу, а укупан износ средстава која су предвиђена пројектом, је 145 милиона динара. Реч је јавно-приватном партнерству, којим је предвиђено да се на 29 локација у ова два места изводе радови. У Турији се ради осам улица и два паркинга, док су остале локације у Надаљу. Ови радови, уз квалитетно асфалтирање, подразумевају да ће све улице добити и чврсте банкине. Поред реконструкције улица у Надаљу, имаћемо и изградњу нових, на местима где постоје куће, али никада није изграђен коловоз", рекао је приликом обиласка радова Радивој Дебељачки.

Председник општине Србобран је подсетио да је овим јавно-приватним партнерством предвиђено одржавање улица у сва три насељена места на период од 10 година. За те намене издвајаће се максимално 10 милиона динара годишње, чиме се и решава питање могућих оштећења која ће се појавити у будућности, док за нови коловоз извођач радова даје гаранцију, при чему је дужан да о свом трошку покрије евентуална оштећења.

"Локална самоуправа не би могла сама да уђе у овај посао и зато је склопљено партнерство на дужи временски период, што одговара обема странама, а надам се да ће највише одговарати грађанима. Реконструкција улица у Србобрану у овом тренутку није обухваћена јавно-приватним партнерством, већ само одржавање, јер се очекује добијање средстава за канализациону мрежу, али ушли смо у радове у неким улицама где је стање коловоза било посебно лоше. Све улице у којима се мора радити реконструкција су евидентиране, али нема смисла реконструисати их сада а затим сећи асфалт када дође на ред постављање канализационих цеви. Планирано је да се ова два посла раде један за другим, прво канализациона мрежа а затим пут", појаснио је Дебељачки.

 

Службени лист